fredag 16 oktober 2015

Tillsammans ...


Jättebra med nya fönster, bara det att dom satt i FEL fönster ! När försäljaren kom i somras och ville övertyga oss om byte så var min fråga " Kan man inte bara få köpa spröjsen ?!" :) Så gärna ville jag ha det..När köpet så var ett faktum så var det ju SJÄLVKLART att vi skulle ha spröjs på dom ... Nu sitter det nya fönster UTAN spröjs, fastän det står klaaart och tydligt på köpekontraktet, SPRÖJS !
ALLA fönster måste således bytas IGEN ! 

Så några fina före/efterbilder finns inte att visa och vi håller oss för skratt kan jag lova!

Ja, iallafall när det gäller fönstren.. vi skrattar annars tillsammans varje dag. Det är en av dom stora byggstenarna i vårt förhållande, humorn ... att vi har så kul i allt vi gör tillsammans.

Och efter det att manuset kom tillbaka från förlagets korrektur läsning , som innebar en del ändringar i handlingen , har jag åxå börjat skriva !! Vi skriver boken tillsammans , ännu ett roligt projekt ihop.

Nu skriver inte jag så riktigt och rätt som Annika gör, jag skriver oftast i min känsla .. och då blir inte kommatecken, ny rad , taltecken osv alltid rätt. Men det fixar Annika till ..och jag får väl kanske ta och lära mej att skriva korrekt.. sen.

Imorgon har vi 4 -årsdag och vi ska (som alltid) åka till Falun, där vårt Tillsammans började ...

// VERA




1 kommentar: