måndag 12 oktober 2015

Tråkiga vi..


Här sitter vi och jobbar mest heeela tiden, när vi inte är på våra respektive jobb. Det är galet mycket med att göra en bok! I lördags satt vi intill varann i 13 timmar och jobbade med boken, Annika redigerar och jag jobbar på omslaget. Känns som om hösten bara går oss förbi, inga sköna skogspromenader i höstens färgen.. 


MEN en playdate med Barnbarns flickorna gjorde vi oss tid med i Fredags..

Eftersom boken är tidskrävande nu, så gör vi inte mycket annat.. inga tävlingar, dueller, utmaningar,äventyr eller andra aktiviteter. Men att jobba med boken är roligt ...och vi gör det för oss!

 Medan vi sitter uppslukade ,med näsorna tryckta mot dataskärmarna kommer det nog snart vara Jul.. för jag hann upptäcka  förra veckan att affärerna redan "Julskyltar".!  Och DÅ har vi hela Julkalendern full med tävlingar  :)
Vi har snart vår 4 -årsdag att fira, då kommer INTE datorerna öppnas ! En dag bara för oss , för att fira vår Kärlek ...det behöver vi.


Tv teamet hörde av sej och det låter som om projektet framskrider..fortsättning följer på det.
// VERA

2 kommentarer:

  1. Heja Er! Jag är spänd inför releasen :) Skriva, redigera och fixa och dona med omslag gör man inte på en kafferast hur mycket jag än saknar era upptåg och annat här i bloggen!!! Min novell framskrider sakta men säkert :)
    Kramar till er båda två!

    SvaraRadera
  2. Nä, det tar verkligen mycket tid , mer än man trodde .. Men det är kul ändå. Och vi ser STORT framemot att få läsa din novell !!
    Kramar till dej !

    SvaraRadera