onsdag 16 december 2015

Julkul-kalendern inställd ...

Julkul-kalendern får vara idag ... och säkerligen i morrn också. Då är det dags för operationen som jag har väntat på så länge.

Jag är ganska nervös och har inte fokus på några tävlingar. Jag hoppas att allt går bra och att läkningsprocessen blir kort. Jag längtar sjukt mycket tillbaka till jobbet och dagliga rutiner. Det var meningen att vi skulle ha gjort några kalender-tävlingar i förväg, men det hanns inte med nu när Vera har jobbat natt denna vecka.

Antagligen kommer jag igen rätt snabbt och kan utföra lekarna med en slagkraftig vänsterarm efteråt. Kanske ska jag som nyopererad be Vera om ett litet handikapp ... Vi får se.
I alla fall, vi hörs efter sjukhusbesök.


Kram ANNIKA


3 kommentarer:

  1. Hej Annika!
    Det kommer att bli bra och du är säkert på banan snart igen. Förstår du är nervös och skickar lite styrkekramar här, nej inte lite massor!! Ta hand om dig!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. det går alldeles utmärkt du är under proffisionell vård och vera står bakom dig i alla lägen kram

    SvaraRadera
  3. Tack Ann-Charlotte och Anonym! Operationen gick bra och jag mår alldeles utmärkt med de mediciner jag fick med mig hem. Rörligheten är förståeligt nog obefintlig ännu, med det kommer med tiden. Enligt en pessimistisk kirurg är läkningsprocessen 3 mån upp till ett år! Men jag väljer att vara optimistisk!!! Kram till er båda

    SvaraRadera