lördag 12 december 2015

Lucka nr 12 ...


Jul-Kul Kalenderns lapp nr 12.
Spela Beachboll iförda skoteroverall och tomteluva. Tre övnings omgångar, Den som förlorar bollen i fjärde omgången förlorar också paketet!

Övningsomgångarna gjordes och vi laddade inför den gällande! Det diskuterades väldigt på spelplanen , som synes på filmen ...den finns sparad här intill på Live sändning.
Filmen  är heller inte från början.Varför vet vi inte,kanske tidsbegränsning? 

Jag ansåg att Annika inte spelade bollen ens över planhalvan och därmed tyckte jag att jag vunnit. Men spelet fortsatte vilket kanske ledde till förvirring på filmen :) Det var iallafall kul.. och jag utsågs till slut som vinnare.


Jag fick öppna paket och i det var det mitt favorit-Lördags godis!
Ställningen är nu 7 - 5 till Vera.

Vi har satt ihop och dekorerat Pepparkaks Stallet idag.


Småflickorna kommer bli jätteglada åt det. Vi längtar ihjäl oss efter våra små barnbarns-hjärtan, men vi vågar inte ta hem dom än,med risk för att Annika skall bli sjuk och därmed inte få operera axeln nästa vecka. 


Men snaaart får dom komma hem och leka med det.

// ANNIKA & VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar