fredag 18 december 2015

Lucka nr 17 ...


Vi kör en till tävling idag ..
Jul-Kul Kalenderns lapp nr 17.
Bränn Bocken !

Ja , ibland får man helt enkelt inte tag på rätt rekvisita till tävlingarna ... Då får man ta vad man har.
Vi hade inga halmbockar, men små halmkransar.

Denna tävling finns att (mestadels) höra HÄR  och till vänster hittar man alla filmklippen. Annika har kommit på hur man klipper ner dem , så ni slipper se långdragna tävlingar. Som dagens russin race ... hade inte varit rolig att se,tog ju evigheter !

Den här tog inte evigheter , efter att jag hämtat handspriten. Men det är bra mycket svårare att få dem att brinna än man tror.
Eftersom jag inte är främmande för "lite för mycket" så brann min krans 100 gånger bättre än Annikas. 
Jag vann och fick öppna en julklapp.

Den bytte jag mot en av väskorna Annika vann tidigare ..

Ställningen är nu 9 - 8 till Vera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar