måndag 21 december 2015

Lucka nr 21 ...

Jul-Kul Kalenderns lapp nr 21.
Räven överraskar Grisen!

Vi valde varsin gris, Luna fick agera Räv. Grisarna preparerades med HEMLIGA godsaker. Jag valde att stoppa en köttbulle i min gris ,Annika valde att stoppa julskinka i grisen ...

Grisarna ställdes upp och nu skulle de överraskas av Räven. Luna, förlåt ..Räven gick DIREKT till grisen med köttbullen , som var min !
Den som blev överraskad var Annika, som var helt bombsäker på att "Räven" skulle välja skinkan!

Jag vann och fick öppna paket med en badrums-hängare i .

Vi är ikapp med kalendern och
ställningen är nu 11 - 10 till Vera.

// ANNIKA & VERA


1 kommentar:

  1. Den sötaste räv jag någonsin sett! Men klart en hund väljer köttbullar - det gjorde min med om han fick välja själv när han nu inte fick för sig att äta sallad och vitlök.
    Grattis till vinsten!! Grattis båda till att vara ikapp. Hur är det med axeln Annika?
    Önskar Er en riktigt God Jul! Kram

    SvaraRadera