torsdag 24 december 2015

Lucka nr 22 ...

Jul-Kul Kalenderns lapp nr 22.
Klä Granen!
Vi skulle ta med pynt ut i skogen och klär en varsin gran. Men här skulle inte vi själva komma fram till en segrare..Det behöver vi eran hjälp till. Den gran som får flest röster vinner. 

Vi ligger efter IGEN med kalendern men julstök , matlagning och Annikas axel har kommit emellan. Men det betyder ju att vi inte bara har klappar under granen utan även i kistan som ska öppnas ! :) Kalendern ska ju såklart avslutas.

Vi vill önska alla våra läsare en RIKTIGT God Jul !



                    // ANNIKA & VERA

1 kommentar:

  1. Eftersom jag inte kunde bestämma mig så drog jag lott och det blev nr 1 ;) Hoppas det inte är försent att rösta bara. God fortsättning från mig som är så trött att jag knappt hör vad folk säger, julotta med sång men det gick bra och saknaden av den kören blir nog stor. Kramar.

    SvaraRadera