lördag 5 december 2015

Lucka nr 5 ...



På dagens JUL-KUL Kalender lapp stod :
Lusse-bulle! På med Lucialinnen och tärnglitter . Klipp 30 cm glitter som ska sitta på dart-pilarna. Först att träffa "bullen" vinner.

Herre guuud ...många kast blev det, och nära var det många gånger. Annika började lessna ur och när hon gör det brukar hon ha en tendens att vilja böja på spelreglerna lite.."Jag fick ju en grön (25 poäng) ... OM jag får  EN till på grön , DÅ blir det ju en "bullseye" (50 poäng).
Jag svarade " Nänäää, det står, FÖRST att träffa bullen! " 

Och hon är glad att jag inte gav med mig där ... för nästa kast fick jag två pilar intill bullen! Enligt hennes fusk regler skulle jag vunnit  där.
Men glittret fortsatte fladdra på pilarna som kastades...och till slut fick Annika in en fullträff.

Ännu en seger till henne.
Paketet innehöll ytterligare en ljuslykta att komplettera den jag vann, med .




                                                    Ställningen är nu 3 - 2 till Annika.

                                                       // ANNIKA & VERA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar