måndag 7 december 2015

Lucka nr 7...


Jul-kul Kalenderns lapp nr 7.
Gör en SMÄLL-karamell.

Idag var det snabbt avklarat, inte heller sattes fantasin på extrema prov! Fanns inga tvivel om hur man skulle enas om en vinnare...inga spelregler att böja på ...

Såhär såg spelplanen ut, två ballonger , en varsin nål och godis. 


 Jag satsade på lite för mycket luft, medan Annika nöjde sig med ett andetag och sedan "poffade" det ifrån köket. Extra stilpoäng för att godisen är kvar i ballongen efter den smällt! :)


               Hon var solklar vinnare och fick öppna vinst-Julklappen med en badrums krok i.
                                                     Ställningen är nu 4 - 3 till Annika.

                                                                   // ANNIKA & VERA





2 kommentarer:

  1. Det är tur ni finns och roar mig varje dag fram till jul! Grattis till vinsten Annika!

    Min fråga är var får ni allt ifrån? Själv har jag till och med svårt att komma på vad jag vill eller inte vill och skulle jag göra en kalender så skulle den sannolikt stanna på att jag inte kan bestämma mig för vad den ska innehålla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ann-Charlotte! Ja, var får vi allt ifrån, det undrar vi med ibland :D Det handlar nog bara om att idéer får flyga fritt och att man inte får vara rädd för att göra bort sig. Men det viktigaste är att vi roas av det och skrattar tillsammans oavsett vem som "vinner". Julekram till dig :)

      Radera