torsdag 31 mars 2016

30 böcker ...


Igår hämtade vi ut två kartonger med böcker. Ett paket som Annika inte ens ville hämta ut och väntade i flera dagar eftersom hon inte visste vem avsändaren var ... Tur att min nyfikenhet vann! Vem vill inte ha paket liksom, skit i var det kommer ifrån. :) 


Vi fick 30 st böcker att sälja till våra vänner och de sålde slut direkt! JÄTTEKUL !!!!

Det är våran debutroman ... 

Reaktioner och synpunkter på Lustjakt kommer att bli ytterst värdefulla för oss, vi får en uppfattning om vi lägger krutet på rätt ställe eller om insatserna ska flyttas lite.  :) Vi strävar efter att utvecklas som författare och vill såklart göra uppföljaren ännu bättre. 

När vi öppnar skrivstudion och sätter oss, lägger sig Luna i sin ... som är belägen rakt under.
I timmar är vi enade på 2 kvadratmeter. Vi åker land och rike runt, dansar, solar, mördar och älskar på den lilla ytan,  tills verkligheten kallar.

Tack för visat intresse för boken!

//VERA

1 kommentar:

  1. Heja Er båda två!! Det här blir bra!!! Och recension kommer. Jag vet ju inte NÄR jag får lov att publicera en sådan, så är det något datum satt av förlaget så får ni tala om det.

    Luna ser ut att även hon skulle behöva en egen dator ;) Eller kanske en penna och block? Nej skämt åt sido, fint sällskap i skrivarlyan är inte alltid fel. Igår frågade en FB-vän mig, vad har du för önskningar i livet? Efter att har radat upp både det ena och det andra, för se jag tänker inte ge upp - åldern är bara en siffra - så lag jag ner pennan för jag tyckte jag var klar. Idag slog det mig att jag har en önskning till att dela min "konstverkstad" med en själsfrände inom detta, en att dela dagen med, att bolla tankar och ideér, ja ni vet vad jag menar. När jag insåg att allt annat jag hade på min lista går att ordna så hamnar denna önskning högst upp. För det är nog så att ensamhetensverkstad eller lya är inte riktigt min melodi alla dagar i veckan.

    Men LYCKA TILL NU!!! Jag ska göra mitt bästa att tala mig varm om "Lustjakt" och förhoppningen få en och annan att köpa den. Mitt ex lånar jag inte ut ;)

    Kram och ha en fin fortsatt vecka.

    SvaraRadera