söndag 27 mars 2016

Läderbröllop ...



Tre år ... Läderbröllop firade vi den 23/3. År fyllda av Kärlek. En Kärlek full av Respekt. I Respekten speglas Omtanken. Av Omtanken visas Hänsyn. Med Hänsyn visas det Ädla. Det Ädla träffar Hjärtat och Hjärtat fylls av Äkta Kärlek.

Äkta makar i Nöd och Lust.  Hand i Hand genom Livet, Trygga i den Eviga Kärleken.


Kärleken rymmer så mycket mer, Tårar & Skratt, Intressen & Talanger, Åsikter & Värderingar, Behag & Fasor ... listan kan göras hur lång som helst, men vi delar Allt! Hon är min Själsfrände, min Bästa vän och för mig är hon ren Lycka. Jag Älskar dej, Annika!


Vi påbörjade vårt fjärde år som Makar med att hämta våra småflickor, och de roades Äggstra  mycket. Socker rusiga av godis tog vi med dem till Leklandet i Falun där de kunde rasa vilt och inta mer socker utan att det gjorde åverkan på hemmets inredning. :)


Resten av påsken ÄGGAS vi av nya boken!
Intryck, upplevelser blandas med fantasi ... sida vid sida. Hand i hand blir svårt här, men inom räckhåll för en Äggstra Påskpuss då och då. 









1 kommentar:

  1. Grattis igen!

    NEEEEJ!!! Vet ni, jag glömde helt er novelltävling och jag hade börjat på en novell om de två pojkarna!!! Suck och stön.... ge mig ett nytt minne.

    Kram

    SvaraRadera