onsdag 22 juni 2016

Trevlig Midsommar...


Vi planerar inför vår bokrelease den 11/7 ... mitt i semestern! Det blir inget påkostat party eftersom varken vi eller de flesta vi känner är hemma. Istället tänkte vi ha den på Gotland, närmare bestämt på Tofta Camping, som vi kommit överens med om detta. 


Mitt i semestern och ett stenkast från stranden ... Så vi anpassar releasen efter situationen :)
Vi är väldigt nöjda med rollupen vi lät göra. Nu inväntar vi diverse rekvisita och reklam som ska med på semestern för att göra det så bra vi bara kan.

Men först väntar en midsommarhelg med barnbarnsflickorna... 


Vi önskar er en riktigt Trevlig Midsommar !


//Annika & Vera



8 kommentarer:

  1. Lycka till :) Tyvärr befinner jag mig på fastlandet under denna tid...

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en toppenmysig midsommar och att boken säljer som smör sedan.! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nina! Vi har haft en fantastiskt midsommar med barnbarnen. Nu väntar vi förhoppningsfullt på releasen och ivrigt på ditt manus :) <3

      Radera
  3. Jag gjorde lite reklam för er i min blogg ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulle dig, Ann-Charlotte! Det är vi tacksamma för! <3

      Radera
  4. Svar
    1. Tack, älskade Andreas! Det är så roligt att också du börjat blogga. Och självklart kommer vi att följa dina trekking-äventyr! <3

      Radera