måndag 20 juni 2016

Sidbyte, logga & Instagram

Ja, sidbytet är inte märkvärdigare än att kolumnen är flyttad till höger sida. Jag har också lagt Instagram överst. Det har jag gjort för att vi uppdaterar där, ofta ett par/tre gånger per dag. Att lägga en bild och en kortare text går så mycket fortare än att göra ett blogginlägg. Men det innebär inte att vi slutar blogga helt och hållet. De gånger vi gör inlägg på bloggen kommer vi att lägga en bild av våran nya logga på Insta. Och loggan har Vera gjort ...


Jag tycker den är kanon! Men hon var visst inte helt nöjd, så någon mindre stilförändring kommer det bli.
Sedan kan man enkelt klicka på länken som finns på vår Instagram-profilsida för att komma vidare hit till bloggsidan. Så följ "annikaochvera" på Instagram om ni inte vill missa några av våra uppdateringar, och om ni vill hänga med oss på äventyr i sommar. För äventyr kommer det att bli, precis som det brukar!

Nu är det semester!


// ANNIKA


1 kommentar:

  1. Ha en fin semester! Kommer troget att följa er på Instagram.

    Fin logga!! Jag tycker nog att Vera kan vara nöjd. Logga ja.. .ja det är kanske en sådan jag borde skaffa mig...

    Ha det nu väntar biffarna (av grönsaker) att tas ur pannan!

    SvaraRadera