lördag 29 oktober 2016

Hoforsdokumentären...


 I flera månader har tv-teamet varit här och filmat, i onsdags spelade vi in vår sista medverkan i dokumentären om Hofors. För att vi skulle få en inblick i hur de har tänkt framställa serien hade den härliga exekutiva producenten Åsa Rönn från Nordisk Film Tv med sig lite ihopklippt material hem till oss.


JÄVLAR, vad bra det kommer att bli!!
Det är just sådana dokumentärer jag själv ofta fastnar i och vill se.
Fast nu såg vi inte så mycket av det egeninspelade materialet, så det återstår att se hur gärna man vill se sig själv agera i rutan. Skämskudden kommer att finnas till hands. 

Men visningen tog mig över förväntan, jag blev gripen av det jag såg.
Skickligt klippt, stämningsfull musik, vackra vyer ... proffsigt gjort!
Den förintade alla farhågor vi haft om förnedrings-tv. Eftersom den handlar om människor som sticker ut ur mängden var detta något som oroade oss en aning i början.


Vi har ju ingen aning om hur vi ser ut i bild, så det ska bli sjukt spännande att se det färdiga resultatet!

Något annat som jag inte har någon aning om... är när fan man ska fira Halloween!? En del firar nu och en del säger att det är nästa helg! 

                                               Hur som helst så förebygger vi och önskar alla 




Kram Vera.

3 kommentarer:

  1. Den dära dokumentären blir jag nyfikis på!
    Jag firar inte Halloween just i år. I stället ska jag tända ljus på graven på fredag, för nu är jag nere i Östergötland igen. Men Halloween är väl annars den 31 oktober och inget annat datum? (Då kan allhelgona vara "ifred", liksom.)
    Kram flix!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaadu! Vi mä, otroligt nyfikna. Vi firar inte heller Halloween särskilt...och delar din åsikt om att allhelgona ska lämnas ifred! :)
      Ta det lugnt i trafiken ( här snöar satan)
      Kramar från Oss

      Radera