torsdag 6 oktober 2016

Världens barn & recension av Tofflan


Till förmån för Världens Barn säljer vi vår bok Lustjakt, väska och läppbalsam för 99:- denna vecka. Vinsten går oavkortat till insamlingen! Beställ på annikaochvera@hotmail.com

Min operation satte lite käppar i hjulen för original-planen att samla in pengar, det har varit massor av aktiviteter här hemma på orten för Världens Barn. Men vi har inte kunnat delta alls, så istället kör vi en liten drive såhär och hoppas att det ger gott resultat.


Vi har fått ytterligare en jättebra recension, du kan läsa den i dess helhet hos Tofflan



Vi blir exalterade varje gång det inträffar. Men att få FEM tofflor gör en allt liiite extra lycklig!

Annika jobbar idag och lämnade mig ensam med en rad förmaningar.
"Gå inte upp på övervåningen! Gå inte ner i källaren! Gå inte ut!"
Och jag kan inte köra bil ... stor suck.



Och visst, rastlösheten griper tag när jag känner mig så begränsad där jag sitter i soffan och ser solen lysa på den sprakande hösten utanför dörren.
Inte gå upp,... där är toaletten!
Inte gå ner...där är duschen!
Inte gå ut ...där Luna springer som Usain Bolt med hjärnblödning (skitfort och totalt utan mål) och rullkoppel!

När förnuftet segrat så är det här påtvingade soffhänget ganska najs, jag gillar att kura med Luna och titta på tv.


Och vi blev ju ordentligt rastade av Annika igår, som en förebyggande åtgärd tror jag det var tänkt!?


Nu återstår dock ...om lortgrodan ska vara olydig eller uppfinningsrik?

Kram Vera

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är vi som ska tacka! Din recension gör skillnad och betyder hur mycket som helst! Kramar

      Radera