måndag 13 februari 2017

Ny film, avsnitt 2 ...


Härliga, lata, lediga mysdagar tillsammans. Bara tofflat runt hemma i ledighetsbubblan ...

Men vi har ju fått ett nytt intresse, nämligen att göra film. Det hela började med att vi hade så mycket eget filmmaterial kvar från SVT;s projekt som aldrig kom till användning så vi började klippa ihop en film ... som blev till två, och snart är det tre. 

Sen är materialet slut. Vilket resulterade i att Annika tjatade hål i huvvet på mig att vi bara MÅSTE ha en egen filmkamera!

Här kan ni se avsnitt 2 i serien om vår Göteborgsresa till bokmässan. 
Klicka på pilen mitt i bilden nedan för att se den. ;)


Håll tillgodo. Det kommer mer :) 



Imorgon firar vi Alla Hjärtans Dag med pulkaåkning och korvgrillning med våra små-hjärtan och hoppas att vädret blir lika vackert som idag. 



Ett glatt hjärta gäspar sällan. 
Ha en bra dag!

Kram
ANNIKA & VERA

3 kommentarer:

  1. Att toffla är riktigt härligt, det gör jag ju varje dag! :-D
    Er nya film var lika bra som er första. Tack för både skratt och allvar!

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Den tredje filmen lägger vi ut senare idag. Hoppas den med underhåller dig. :)

    SvaraRadera
  3. hej såg eran film till bokmässan, ni säger att ni är små, men för mig är ni helt otroliga och jag tycker inte ni är små.oj oj 0j vad ni har gjort mkt och underhåller faktiskt väldigt många som går in på era sidor. fortsätt för man njuter verkligen av att gå in och titta på det ni gör.många varma kramar jeaneth

    SvaraRadera