tisdag 21 februari 2017

Sista avsnittet ...


Vi har gjort en ny intervju. Denna gång med Mikael Svensson för Hänt i Veckan. Reportaget kommer att kunna läsas den 8/3. 

Hänt här hemma den gångna veckan ...


Varit hejaklack på simskolan, firat Alla hjärtans dag med barnbarnen, en sväng till röntgen, filmat vyer i det vackra vårvädret med den nya kameran och färdigställt ett till avsnitt om resan till Göteborg. 
Här har ni det sista avsnittet.
 Enjoy!



Den här veckan har börjat mindre bra ...
Magsjukan is in da house

Annika är nerlusad med dessa bassilusker och jag undrar hur länge det dröjer innan jag också ligger däckad och utstöter mindre tilltalande ekoljud i en hink.


3 kommentarer:

  1. Nämen usch! Krya på er! (För jag gissar att ni båda har blivit sjuka vid det här laget...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Men jag klarade mig!! Otroligt, och Annika har hämtat sig snabbt. Ibland har man tur :)

      Radera
    2. Vilken makalös tur, Vera!!! Och skönt att Annika mår bättre.

      Radera